środa, 7 stycznia 2015

music taste.

piosenki na dzisiaj. (do wyboru do koloru)

dobra, właśnie zaczynam trochę kontrowersyjny temat, także ludzie, brawa dla mnie!
dzisiaj siedząc w ławce na biologi, zamiast słuchać nauczycielki, wiktoria udawała, że opiera się na ręce, ale w rzeczywistości słuchała muzyki. no i wpadł jej do głowy pomysł- dobra, napiszę coś o tym na czym znam sie najlepiej, mianowicie o muzyce. dobra, może nie najlepiej, ale całkiem dobrze (chyba).
także zaczynając powiem, że nie oceniam ludzi ze względu na to jakiej muzyki słuchają. mówiąc całkowicie szczerze to czasami zastanawiam sie po jakie licho jest ta głupia moda na ocenianie człowieka po tym jakiej muzyki słucha? GDZIE TU JEST ROZUM?!
"ej ona jest głupia bo słucha dżastinka bimberka i łon erekszyn!!!1!11!"
"ty, patrz, on musi być jakimś kujonowym nudziarzem, na fejsie cały czas udostępnia jakieś denne symfonie czy tam rzępolenie na pianinie"
"o CHOLERA UCIEKAMY, ONI JEDZĄ KOTY! PATRZ TY JAK ONI WYGLĄDAJĄ!!!!! METALE JAKIEŚ CHORE. W SZATANA WIERZĄ!!!"
"pacz jaki dresowy ćpun. sluchs rapu, wyladuje kiedys na ulicy."
i tu nastepuje pytanie. czy to ma jakikolwiek sens? czy obrazanie czlowieka za to jakiej muzyki slucha daje Ci jakąkolwiek satysfakcje? brawo, zepsujesz komus dzien, to takie dojrzale i rozsadne.
w tym problem. w tych czasac ludzie są zbyt powierzchowni. racja, muzyka duzo mowi o czlowieku, z resztą, każdy ma prawo słuchać jakiejkolwiek muzyki zechce. niech slucha rapu, popu, country, rocka, r&b, jazzu, metalu, klasyki czy może nawet radia maryja, bo to akurat się mu/jej podoba, to wolny kraj. przepraszam, to wolny świat, jeżeli chodzi o to jakiej muzyki się słucha.
ja na przykład uwielbiam ludzi, z którymi mogę porozmawiać o muzyce, którą lubimy. ale to nie sprawia, ze dyskryminuję osoby, które słuchają czegoś innego. o ile są to ludzie, którzy rówież mają do mnie szacunek bez względu na to czego słucham.
niektórzy pewnie uznają, że staram sie teraz na siłę pokazać, że nie osądzam po gustach muzycznych, a tak naprawdę odtrącam innych. ale bum mówie absolutnie szczeze. mam znajomych ( wow, wiki ma znajomych), którzy słuchają różnych wykonawców, ale mimo to dogadujemy się bardzo dobrze.
jednak to naturalne, że przyciąga nas do ludzi mających podobne gusta. w koncu w potencjalnym przyjacielu staramy się odnaleźć jak najwięcej własnych cech. jak się ostatnio dowiedziałam, mój crush i ja słuchamy tych samych wykonawców i zespołów. i wiecie co? od tamtej pory mamy, więcej tematów do rozmowy. ale przecież można od kogoś z innym gustem
podłapać to czego owa osoba słucha, tak? tak.
mam nadzieję, że macie podobne zdanie (chociaż nie musicie) i w sumie to możecie wyrazić swoje opinie w komentarzach.
co sądzicie o ocenianiu innych z uwzględnionym względem (???) na to jakiej muzyki słuchają? jakiej muzyki Wy słuchacie? jak sądzicie, jakiej muzyki ja słucham?
zapraszam do komentowania i obserwowania.
ps. zostawiajcie swoje blogi w komentarzach, jak coś mi się spodoba to zaobserwuję, ale nic nie obiecuje. (wow, jakie rymy!)
miłego dnia, wiki xx
ps. a! byłam ostatnio na plaży i zrobiłam kilka zdjęć, może któreś przypadnie Wam do gustu?

dzisiejsza pogoda. nienawidzę kiedy wieje, pada i jest zimno. 
antonina idzie do top model, będziecie na nią głosować?
 
łapajta tam jeszcze może moje zdjęcie z wakacji. wybyłam z przyjaciółką z Polski do lasu i porobiłyśmy sobie zdjęcia. nic zaawansowego ani profesionalnego, także nie czepiać się!

a, i zakaz kopiowania! prawa autorkie i te sprawy ;)

3 komentarze:

  1. Ze wszystkich najlepsza jest Iggy !!!
    obserwujemy? faszynerka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham piosenkę Work <3
    http://madgirl96.blogspot.com/2015/01/pogadanka-1.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się. Nie wiem skąd się to wzięło ocenianie innych jaki mają gust muzyczny.

    Renii blog!!!!

    OdpowiedzUsuń

miłego dnia. :)